21 Kasım 2021 Pazar

İCF Onaylı Koçluk Eğitimi Nedir?

 


Amerika Uluslararası Koçluk Federasyonu İCF Onaylı Koçluk Eğitimi, alanında uzman bir kadro ile verilmektedir. Bu eğitimle uluslararası standartlarda bir sertifikaya sahip olunmaktadır. Anlaşmalı olan her ülkede koçluk yapılabilmektedir.  Bu tür eğitimler dünya standartlarına uygun belgeler kazandırmaktadır.

Eğitimi alan kişiler koçluk mesleği yapmaya yetkin kişilerdir. Dileyen kendi ofisini açabilecek kapasiteye erişmiştir. Lider koçluğu gibi üst düzeyde bir eğitim süreci sonrasında sahip olunan unvanlar; etkili bir çalışma sisteminin karşımıza çıkmasını mümkün kılar. Burada İCF onaylı bir eğitim almak demek; üst seviye bir eğitimin alındığı anlamına gelir.

İCF Onaylı Koçluk Eğitimine Neden Önem Verilir?

Özellikle İCF onaylı koçluk eğitimini almış olmak; etkili bir eğitim sürecinin tamamlanması anlamına gelmektedir. Bireysel danışmanlık konusunda tam olarak donanımlı bir eğitim sürecine dahil olan bireyler; etkili bir düzeyde koçluk yapabilmek konusunda da yeterlilik belgesine sahip olmak durumundadır. Ancak bu sayede koçluk hizmetlerinin tam olarak profesyonel bazda sunulması mümkün olacaktır.

Koçluk sıradan bir meslek değildir. Bu mesleği yapabilecek kişilerin belli bir eğitim düzeyinde olmaları gerekmektedir. İCF onaylı koçluk eğitimi belgesine sahip olmak profesyonel bir süreçtir ve önce yetkinlik şartı aranmaktadır. Danışanlara ihtiyaçları olan motivasyonu sağlamak, önlerinde duran hayatı başarıyla programlamalarına yardım etmek koçların asli görevlerindendir. Verilen koçluk eğitimleriyle kişiler, danışanlara doğru hizmeti sunabilecek yeterliliğe gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Didim'de Hayalini Kurduğunuz Yaşam

  Ege'nin güzellikleriyle bezeli kıyılarında sıcak bir tatilin hayalini kuranlar için Didim her mevsimde cazip bir seçenek sunuyor. Di...